Eindelijk vertrokken!!

24 december 2015 - Bangkok, Thailand

Woensdag om 13u zijn we op Schiphol vertrokken richting onze tussenstop in Jordanië. Daar moesten we 8u wachten alvorens te kunnen verder reizen naar Bangkok.  Daar zagen we een beetje tegenop, maar ja, om bijna 1000 euro met vier uit te sparen moet je iets over hebben.

Groot was dan ook onze verbazing toen ze ons in Jordanië naar het airporthotel brachten waar we 2 kamers kregen en een maaltijd in het restaurant, allemaal gratis.  Dit was natuurlijk wel een heel aangename manier om de wachttijd door te brengen.

Om 2u 's nachts plaatselijke tijd vlogen we dan verder naar Bangkok om daar om 15u thaise tijd aan te komen.

Van het moment dat we de eerste stap uit de deur van het vliegtuig zetten sloeg de hitte ons om de oren, het thailandgevoel was onmiddellijk terug,  Heerlijk!!!

Na de verplichte paspoortcontroles namen we de airportexpress tot in Makhassan om daar de metro te nemen tot vlakbij ons hotel.  Dit was alvast weer een  meevaller want onze suite met 2 slaapkamers lag op de 22ste verdieping waar we een prachtig zicht op Bangkok hebben.

Na een verkwikkende douche nog even langs de straat iets gaan eten bij een thai die geen woord engels verstond en daarna RUST...

1. Jan Proost:
    24 december 2015
    Dat was leuk om te lezen en dan heb je toch nog een leuke reis gehad op de rudi zijn verjaardag en nu wil ik en ons vake jullie een prettig kerstfeest wensen en tot de volgende kusjes xxxxx
  2. Mario:
    25 december 2015
    Goed begonnen is half gewonnen!
  3. Paul en Rosa:
    27 december 2015
    wij wensen jullie een goede vakantie
    pa en ma
  4. Erwin:
    27 december 2015
    Baas & Co een goed verlof ginder!!!
    Grrttz Erwin