Slecht nieuws.

17 januari 2016 - Ko Chang, Thailand

Ondertussen zijn we aangekomen op Koh Chang, onze laatste bestemming. Over onze doortocht door Pattaya valt niks te vertellen, behalve dat we blij waren dat we er terug konden vertrekken. Het weer is spijtig genoeg barslecht geworden, en dat wordt voorspelt tot en met donderdag, dus onze laatste dagen verlopen een beetje in mineur.

We hebben eergisteren ook het zeer slechte nieuws gekregen dat Rudi zijn vader overleden is. Langs deze weg wil ik de familie dan ook veel sterkte toewensen. De begrafenis is voorzien voor maandag 25 januari, zodat we ook aanwezig kunnen zijn.

Door deze omstandigheden en het feit dat onze rondreis beëindigd is gaan we de blog niet meer dagelijks bijhouden en over onze belevenissen schrijven. Misschien plaatsen we nog enkele foto's van enkele uitstapjes hier tussen de regenbuien door.

Alvast bedankt voor alle leuke reacties van onze trouwe volgers.

1. Inge en bert:
    17 januari 2016
    Het was leuk jullie avontuur te kunnen volgen,spijtig dat jullie reis een droevig einde heeft,veel sterkte toegewenst!
  2. Josiane:
    17 januari 2016
    Veel sterkte aan Rudy en zijn familie
  3. Paul en Rosa:
    17 januari 2016
    Veel sterkte aan Rudi en familie in deze moeilijke tijd.
  4. Jan Proost:
    17 januari 2016
    Wij willen jullie ook veel sterkte wensen en steun elkander spijtig dat dit nu is gebeurd maar er is nooit een gepast tijdstip om iemand te verliezen we hebben heel veel genoten van jullie blog bedankt alle vier
  5. Erwin:
    18 januari 2016
    Veel sterkte aan Rudy en familie!
    Bedankt voor de mooie foto's en beschrijving van jullie belevenissen.
    Een veilige terugreis naar België.
    Erwin
  6. Mario:
    18 januari 2016
    Mijn innige deelneming betuigend wens ik Rudi en zijn familie veel sterkte in deze moeilijke omstandigheden.
  7. Lieve Collette:
    19 januari 2016
    Veel sterkte aan Rudi en zijn familie, het was leuk om jullie avonturen te kunnen volgen, zo was ik ook een beetje op reis.Veilige terugreis!
  8. Marie Luce en Frank:
    20 januari 2016
    Hey vakantiegangers,

Jammer van het slechte nieuws Rudy, wij wensen je veel sterkte en ons medeleven voor jullie beide en gans de familie.

Wij hebben volop meegenoten van jullie Thais avontuur, prachtige foto's en leuke verhalen.
    Een uitje vol cultuur, nieuwe smaken en geuren.....stiekem zijn we best een beetje jaloers op jullie.

Suzanne,Natacha,Rudy en Alain we wensen jullie nog een veilige reis terug en bedankt voor al dat moois!

Groetjes,
    Marie Luce en Frank