Alain, Suzanne, Rudi, Natasja

Foto’s:
389

Over ons

Vier onafscheidelijke vrienden op avontuur in Thailand!!

Over onze reis

Over enkele dagen is het dan eindelijk weer zover. Na maandenlang bezig geweest te zijn met het uitpluizen van prijzen, het boeken van vluchten, hotels en auto, het uitstippelen van routes en het opzoeken van bezienswaardigheden, kunnen we reikhalzend vertrekken richting Thailand, waar we voor de tweede maal met ons vier op avontuur gaan, ditmaal een volledige maand.

Na onze vlucht blijven we eerst 2 dagen in Bangkok om te acclimatiseren.  Daarna beginnen we onze rondreis in noordelijke richting via de grendsgebieden van Myamar en Laos, om na 4000km uiteindelijk aan te komen op Koh Chang, waar we nog enkele dagen gaan genieten van een welverdiende rust alvorens terug te vliegen.

We gaan proberen zoveel mogelijk onze blog te updaten, maar omdat we echt wel door afgelegen gebieden gaan rijden waar er misschien geen wifi is, kan het zijn dat er wel nu en dan een dagje wordt overgeslagen.