Laatste avond.

21 januari 2016 - Rayong, Thailand

Inmiddels onze laatste avond inThailand. Onze 4 dagen op Koh Chang zijn voorbij. We kijken er met gemengde gevoelens op terug. Het weer zat de eerste dag niet mee, het strand was niet het exotische zoals we verwacht hadden, op het eiland was niet echt veel te beleven en de bedden in onze hutten waren marteltuigen. Onze tweede dag was het wel prachtig weer, het "white sand beach" mooi, en de badende olifanten leuk om te zien. Toch vonden we het hier niet echt ons ding, veel te druk, en besloten onze laatste overnachting hier te annuleren en in Rayong op het vasteland te boeken. En dat is een echte voltreffer, een prachtig hotel met zalige bedden, een fantastisch breed en rustig strand met een heerlijk warme zee. Dit was echt wat we nodig hadden om onze fantastische reis in schoonheid te eindigen. Dit kunnen we echt aanraden als één van de mooiste plaatsen van de Thaise kust, nog ongerept en niet volgebouwen, maar hoe lang gaat het duren voor ook hier de Russen alles inpalmen.

1. Jeff en Shari:
    21 januari 2016
    Ben blij dat jullie er van genoten hebben maar nu is het toch wel tijd om terug naar huis te komen want jullie worden gemist!

Dikke kus
  2. Josiane:
    21 januari 2016
    We hebben altijd genoten van de verhalen en de foto's, maar zullen toch blij zijn als jullie terug zijn. Een goede reis en behouden thuiskomst. Dikke kus van ons
  3. Erwin:
    21 januari 2016
    Goede reis terug!! En trek maar een goe dikke trui aan als je uitstapt ;-)
  4. Jeff Reynders:
    22 januari 2016
    Leuk dat de laatste dagen toch nog genieten waren. We kijken uit naar jullie thuiskomst
  5. Maria en Bert van Elst:
    22 januari 2016
    Wij hebben ook genoten van jullie leuke vakantie verhalen. Daar kun je mooi op terug kijken.
    Veel sterkte voor de komende tijd. Groetjes van ons.